“Dan ketahuilah bahawa harta benda kamu dan anak-anak kamu itu hanyalah menjadi ujian dan sesungguhnya di sisi Allah jualah pahala yang besar.” - Surah Al-Anfaal, ayat 28

Sunday, November 12, 2006

I Got A Mail...

Gelap je malam tu.
Aku tahu aku terlelap atas sofa.
Bukan sengaja tapi bila dah letak badan atas sofa empuk,
pasti terlena.

Aku melangkah anak tangga.
Sunyi je malam tu.
Semua orang sudah tidur.

Aku lihat pintu bilik tidur kami, terbuka sedikit.
Aku mengintai ke dalam, macam pencuri pulak.

Aku masuk bilik.
Periksa handphone, kalau-kalau ada miscalled atau SMS.
Takde miscalled atau SMS.

Tiba-tiba,
aku nampak 2 keping kad.
Biru dan merah jambu.

Aku menarik nafas...

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

mn kadnye?share le...

4:37 PM

 
Anonymous Anonymous said...

ha ha nanti daddy letak,
dia bz sikit la auntie...

10:14 AM

 

Post a Comment

<< Home