“Dan ketahuilah bahawa harta benda kamu dan anak-anak kamu itu hanyalah menjadi ujian dan sesungguhnya di sisi Allah jualah pahala yang besar.” - Surah Al-Anfaal, ayat 28

Friday, December 16, 2005

Boy or Girl

Ramai bertanya, lelaki ke perempuan?
Aku kata, tak tahu lagi. Memang tak tahu lagi.
Semasa scanning hari tu , tak nampak pun. Mungkin sebab baru lagi.
Tunggulah 30 Disember nanti untuk temujanji seterusnya dengan Dr Norleen, mana tahu boleh nampak.

Sebagai mana tajuknya, bila aku melayari internet tentang jantina bayi, banyak betul jadual jantina bayi mengikut kalendar cina.
salah satunya aku ambil dari http://www.thelaboroflove.com.

**************************************************************
Chinese Lunar Calendar

To find the gender prediction, find the mother's age at conception (across the top of the table) and then the month in which conception occurred. Follow the column and row to the intersecting point. The color of the box tells you what the prediction is. Blue = Boy and Pink = Girl




Jadi, kalau ikut jadual ni, umur Zuha semasa 'conception' adalah 25 tahun 9 bulan = 26 tahun.
dan bulan terjadi 'conception' adalah bulan Ogos.
Dan, keputusannya adalah BIRU = BOY.

Nota : Kata orang tak elok bincang-bincang pasal jantina anak, betul ke?

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ntah ,tak tau le elok ke tak elok. tp,aku dulu2 mmg excited gak nak tau boy ke girl.

5:15 PM

 
Anonymous Anonymous said...

ha ha ha
aku pon agak excited ni.
macam girl je...

2:07 PM

 
Anonymous Anonymous said...

cikmie,aku pun ada instinct mengatakan baby ko girl...nanti aku kasik tau kenapa...

5:41 PM

 
Anonymous Anonymous said...

mummy hariz,
instinct kau kata girl ek.
explain lah kenapa?

10:18 PM

 

Post a Comment

<< Home