“Dan ketahuilah bahawa harta benda kamu dan anak-anak kamu itu hanyalah menjadi ujian dan sesungguhnya di sisi Allah jualah pahala yang besar.” - Surah Al-Anfaal, ayat 28

Saturday, December 10, 2005

Cendol.... di mana kan cari...?

Waktu itu 11:23 pm
Tiba-tiba

"Daddy.. nak cendol.."

"Erm..nak carik kat mana, malam-malam ni?"
"ABC adalah kot kat gerai Kelantan tu.", aku cuba memujuk

"Tak nak." Geleng kepala.

"Esoklah ya.." Aku memujuk yakin.

Dia angguk.

Cendol.
Sedap jugak.

2 Comments:

Anonymous mummy hariz said...

umang aiii...ni bukan takat org peknen je ngidam! aku pun terliur sama!! mana aku nak carik kat sini ni???

6:06 AM

 
Anonymous cikmie said...

sabar mummy hariz,sabar....
apa kata kau buat sendiri je cendol tu.
ahakss jgn marah ekkkk

9:33 AM

 

Post a Comment

<< Home