“Dan ketahuilah bahawa harta benda kamu dan anak-anak kamu itu hanyalah menjadi ujian dan sesungguhnya di sisi Allah jualah pahala yang besar.” - Surah Al-Anfaal, ayat 28

Wednesday, December 07, 2005

Jemput-jemput ikan bilis

Hari ini, hujan turun dengan lebatnya.
Macam biasa, perut terus jadi lapar.

Mak aku kata, Zuha elok kurangkan makan nasi pada waktu malam.
Sebabnya, supaya nanti baby tak besar sangat, jadi mudah lah sikit Zuha nak bersalin.
Mak kata, makan yang ringan-ringan, macam roti, mee hun dan sebagainya.

Tapi kalau diikutkan, semua tu sumber karbohidrat jugak kan?
Takpelah, asalkan berat Zuha tak over.
Berat Zuha sekarang = 51 kg.

Berat aku pulak = .... 8 kg (tambah 0 kat blkg tu..)

2 Comments:

Anonymous mummy hariz said...

boleh ke aku komen2 ni?? hehe..saje jeee....

5:18 PM

 
Anonymous cikmie said...

tentulah boleh...
dah nama pun tempat untuk mengomen.

10:25 PM

 

Post a Comment

<< Home