“Dan ketahuilah bahawa harta benda kamu dan anak-anak kamu itu hanyalah menjadi ujian dan sesungguhnya di sisi Allah jualah pahala yang besar.” - Surah Al-Anfaal, ayat 28

Sunday, November 19, 2006

A Day With You.

Hari ini, Mummy sibuk-sibuk di dapur. Wawak pun sama.
Daddy pun nampak angkat itu, angkat ini.
Rupanya hari ini ada orang ramai nak datang rumah kami.
(Daddy kata, tetamu hari ni hanya adik-beradik Mummy dan Daddy)

Jadi, rumah saya tentunya kecoh.
Saya tak boleh tidur.


Mula-mula, Daddy kata menu utama adalah...

Laksa Johor

Kemudian, ada jugak...

...sambal sotong. Makan dengan nasi lemak Pak Ngah.

Eh apa tu?

Mak Andak said, It's "Roti Prata".

Yang ini, saya suka.

Kek Coklat!

Yang ini kek batik Mummy...



Laksa Johor!

Tapi, apa nak buat...
Saya tak boleh makan semua itu.

Saya hanya dapat susu ibu.
Lantas...

Tidurlah! Apa lagi.... He He He

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Siapa punya besday ni?

12:11 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Birthday my dad (seminggu lepas) dan my mum(next week) ...

4:51 PM

 
Anonymous Anonymous said...

awat thaqif tak habaq awai2 kat auntie ada makan2...ish!frust la nie..

10:10 PM

 
Anonymous Anonymous said...

apa kata auntie lak buat makan-makan.. he he

9:05 AM

 
Anonymous Anonymous said...

A'kum...haah...untie pon bleh bwk apa yg patut kalu untie bayah buat makan2....bleh la untie bayah...bleh ek..biler tu?

p/s-hepi belated bsday buat mr n mrs cikmie...thaqif pon dah besar, sure tak sabar tunggu dia berjalan so nanti mak ayah nye buat collection kasut anak...(mcm laki aku..fenin kepala nak ngemas)

8:13 PM

 
Anonymous Anonymous said...

untie iela,

thank you ..thank you.
thaqif mmg dah tak sabo nak berjalan2 ni.
ingat nak jumpa Bro hariz kat London, kalau ada rezeki.

6:42 PM

 

Post a Comment

<< Home