“Dan ketahuilah bahawa harta benda kamu dan anak-anak kamu itu hanyalah menjadi ujian dan sesungguhnya di sisi Allah jualah pahala yang besar.” - Surah Al-Anfaal, ayat 28

Saturday, December 08, 2007

Pada Suatu Hari...

Ayah dan Mami membawa saya ke suatu kedai.

Ada seorang pakcik Bangla di situ.

Ayah pun menyuruh saya duduk di atas suatu kerusi yang agak tinggi.

Oh... nak gunting rambut rupanya!

Pakcik Bangla pun menyiapkan saya dengan memakaikan kain yang besar di dada saya.



Maka, rambut saya pun mula digunting. Saya rasa ok je.


Dan gunting lagi ... dan lagi .... dan lagi ...






Bila rasa gatal dan geli di kulit leher, Pakcik Bangla sapukan bedak dan saya rasa nyaman...






Dan akhirnya rambut saya telah siap dipotong.



Sampai di rumah Ayah suruh saya buat 3 aksi untuk dirakam dan inilah hasilnya.





"3 dalam 1"

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hi thaqif...woww,siap pi jumpa barber ye? tak takut ke?? Abg Hariz punye hair stylist daddy je,dibantu dgn komen2 mummy tu....hehehe..

uncle cikmie,hariz dah update blog,silalah buat lawatan.

4:38 PM

 
Anonymous Anonymous said...

hi abg hariz..
mana nak takut jumpa barber.
barber tu baik..siap dpt potong free lagi sbb ayah selalu potong rambut kat situ. :)

3:09 PM

 

Post a Comment

<< Home