“Dan ketahuilah bahawa harta benda kamu dan anak-anak kamu itu hanyalah menjadi ujian dan sesungguhnya di sisi Allah jualah pahala yang besar.” - Surah Al-Anfaal, ayat 28

Tuesday, March 07, 2006

Membeli-beli (Kenapa "membeli-belah?")



Hujung minggu lagi.
Aktiviti utama yang ditunggu-tunggu adalah membeli-beli.
Sambungan membeli-belah part 1. he he he.

Kali ini hanya beli beberapa barang yang tak dibeli pada part 1 hari tu ...

Bedak...

Krim mandian ...

Shampoo ...

Losyen ...

Tuala muka ...

Drypers ...

dan lain-lain...

Jalan-jalan Toys R Us,

Nampak playpen.

Mahalnya :)

14 Comments:

Anonymous Anonymous said...

beli tak playpen tu? cantik betul..kot ko beli le, pastikan digunakan, jgn nanti last2 baby tido ngan mamanye!!! heeh...

4:52 PM

 
Anonymous Anonymous said...

hahahaha..
itu sekadar gambar hiasan je.
aku nak tunggu kau belikan hadiah playpen tu!!! ok tak?

9:10 AM

 
Anonymous Anonymous said...

hehe,boleh,boleh..aku beli caterpillar atas playpen tu! cukup?hehehe...

10:10 AM

 
Anonymous Anonymous said...

alaaa aku nak playpen!!!!!
beli lah beli lah...!!!

11:44 AM

 
Anonymous Anonymous said...

ini siapa yg nak sebenarnye ni?baby ke ayah baby yg nak tido dlm playpen? musykil..musykil...

12:06 PM

 
Anonymous Anonymous said...

ayah baby tidur bawah playpen tu je....

10:21 PM

 
Blogger Husband to somebody said...

bagi mereka yang lambat lagi nak jadi bapa..tentu tertanya.apakah play pen ni....:)))

11:10 AM

 
Blogger axymax said...

aku rasa playpen bukanlah satu keperluan.
tapi bagi yang mampu, apa salahnya.

11:15 AM

 
Anonymous Anonymous said...

kuzer,
playpen tu ha... kan ada gambar tu. :)

axymax,
aku tak nak biasakan baby tidur berbuai. kata kawan, daripada beli katil baby, elok beli playpen. :)

10:15 AM

 
Anonymous Anonymous said...

kuzer,
playpen tu ha... kan ada gambar tu. :)

axymax,
aku tak nak biasakan baby tidur berbuai. kata kawan, daripada beli katil baby, elok beli playpen. :)

10:16 AM

 
Anonymous Anonymous said...

hehehhe...so decide nak beli le ni? selamat duit aku! kihkhihhk...

7:08 AM

 
Anonymous Anonymous said...

no no!! kau kena belikan.
aku tunggu!! bila kau nak balik Mesia? cepatlah sikit....!!! :)

2:54 PM

 
Anonymous Anonymous said...

hehhee...kot tunggu aku mmg baby ko taknak le masuk playpen tu ...dah tak biasa. agikpun, aku cuma bg caterpillar atas playpen tu je..ahaks!

6:22 PM

 
Blogger axymax said...

Untuk rujukan kita bersama.
[url]http://www.cpsc.gov/playpen.html[/url]

8:08 AM

 

Post a Comment

<< Home