“Dan ketahuilah bahawa harta benda kamu dan anak-anak kamu itu hanyalah menjadi ujian dan sesungguhnya di sisi Allah jualah pahala yang besar.” - Surah Al-Anfaal, ayat 28

Tuesday, February 14, 2006

Teman

Sejak kebelakangan ini.
Rutin aku setiap hari.
Selepas mandi.
Dah siap solat.
Zuha meminta aku.
Menyapukan sesuatu.
Aku titiskan minyak itu.
Yang berbau sedap.
Sapukan keseluruh perutnya.
Ada peluang, dapat lihat perut bergerak-gerak.
Baby sedang bertendang-tendangan.

Cocoa Butter Oil.
Untuk kelegaan sementara.
Gatal yang berterusan...













Gambar dipetik dari sini.

3 Comments:

Anonymous mummyhariz said...

hahaha....teringat kesah aku dolu2..erzam ada gak le sapu...aku ni mmg pelupa,dia je yg rajin tlg sapu.kalau dia takat ingatkan je,mmg aku tka sapu le..

tp yg bestnye,tiap kali dia tlg sapu,aku sure tanye, byk ke idak stretch mark..sebab aku dah tak nampak perut aku sendiri...dan jawapannye...takde sayang...aku ckp lagik..tgk betul2..sebab aku ala2 risau le..

tup2, leaps bersalin,aku tgk punyeeeeeee le byk!!! hmm....dia cuma nak sedapkan ati aku je rupa2nyeee..

8:28 PM

 
Blogger mummydearie said...

masa pregnant memang sangat gatal itu perut!..zuha kena sabo sangat2...

9:45 PM

 
Anonymous cikmie said...

ha ha ha..
aku pun tertanya-tanya, camne rupa stretch mark tu? he he he

9:29 AM

 

Post a Comment

<< Home