“Dan ketahuilah bahawa harta benda kamu dan anak-anak kamu itu hanyalah menjadi ujian dan sesungguhnya di sisi Allah jualah pahala yang besar.” - Surah Al-Anfaal, ayat 28

Thursday, April 20, 2006

36!!

Hari ni genap kandungan Zuha yang ke-36.
Dalam erti kata lain, Zuha boleh bersalin dalam masa yang terdekat ini!

Segala keperluan baby, aku rasa sudah 99% siap.
Zuha dah kemaskan dan masukkan dalam beg.
Sama jugak dengan keperluan Zuha.


Ikut kata Lin, kami dah sediakan 2 beg.
Satu beg baby, satu beg Zuha.

Zuha kata dia berdebar-debar.
Itu lumrah untuk bakal ibu.
Lagilah, pertama kali...
...menghadapi situasi yang tak penah dialami.

Ada beberapa minggu lagi...

8 Comments:

Blogger axymax said...

Bakal ayah tak berdebar-debar ke?

4:22 PM

 
Anonymous Anonymous said...

hehe,masuk nama aku tuh! power!! aku pun turut terasa debarnye...bakal ayah kena maintain emosi, kena cool...kot kalut2, tak jadik apa...heheh...kalau boleh, join sekali masa deliver...sgt2 ptg kehadiran seorg suami tuh....

10:44 PM

 
Anonymous Anonymous said...

axymax,
bakal ayah control macho,
tapi ada jugak debar2 tu hehe

mummyhariz,
betul kata kau tu!!

9:34 AM

 
Anonymous Anonymous said...

yess..bakal ayah mmg kena relax.. kalau kena masuk operation theatre pon kena relax. Laki aku prasan cam George Clooney sebab pakai operation suit,nasib baik dia ok tengok perot aku kena belah cam org lapah daging..n dipotong 7 lapisan kulit..he said pisau yg paling tajam didunia adalah pisau bedah org...kwang3x.The best part masa nurse bagi baby kat dia suruh azan n qamat.

5:59 PM

 
Anonymous Anonymous said...

iela...ngeri plak aku baca!!!

tkape cikmie, saat ngeri tu akan hilang serta merta bila first time bertemu cahaya mata yg ko tunggu 9 bulan tuh! tak tipu!!!!!!!!

9:04 PM

 
Anonymous Anonymous said...

yess.aku setuju 150% ngan ko lin,saat ngeri tak terasa langsong bile tengok baby..

p/s-aku pon rasa ngeri esp masa pantang aku kena batuk teruk,aku rasa perot aku nak terkoyak bila aku terkohkong2 batuk..azabnye Allah yg tau..2 kali operate,2 kali batuk dlm pantang....tapiii aku still rasa nak tambah anak lagi...:)

9:11 PM

 
Anonymous Anonymous said...

cikmi,
ko penah dengar bunga akar fatimah tak??kalau tak..cuba tanya kakak2 n ipar2 ko..i bet they shud know.

9:57 PM

 
Anonymous Anonymous said...

tak pernah dengar la.
nanti aku google or tanya org2 veteran

4:52 PM

 

Post a Comment

<< Home