“Dan ketahuilah bahawa harta benda kamu dan anak-anak kamu itu hanyalah menjadi ujian dan sesungguhnya di sisi Allah jualah pahala yang besar.” - Surah Al-Anfaal, ayat 28

Wednesday, June 21, 2006

Semalam Yang Hangat...

Dah hampir 4 minggu sejak Ameer Thaqif lahir.
Sejak 3 minggu lepas lah Zuha masih tak berurut.
Tapi tidak hingga hari Isnin baru-baru ni.

Mak Sri datang.
Zuha pun kena urut.
Lama jugak Zuha diurut.

"Lega rasanya", kata Zuha.

"Banyak angin ..", kata Mak Sri.

2 Comments:

Anonymous iela said...

3 minggu baru nak uruttt??ish..kalu aku la mie..3 hari pon aku dah angin satu badan..awat lambat sgt..tak pening ke lambat2 urut..??

5:22 PM

 
Anonymous cikmie said...

huhu lambat ek?
zuha ok lak tak pening. ok je dia.
dia tak leh makan painkiller, allergic. tu sebab kasi dia relax dulu sebelum diurut :)

1:32 PM

 

Post a Comment

<< Home