“Dan ketahuilah bahawa harta benda kamu dan anak-anak kamu itu hanyalah menjadi ujian dan sesungguhnya di sisi Allah jualah pahala yang besar.” - Surah Al-Anfaal, ayat 28

Tuesday, August 08, 2006

Susu

Hari ni saya nak cerita tentang susu.

Daddy kata susu ibu adalah susu yang paling baik sekali untuk bayi macam saya.

Tiap-tiap hari saya minum susu Mummy.

Saya pun dah mula kuat minum. Pagi, tengahari, petang, malam, subuh.... :)

Daddy kata, bayi menyusu badan memang kuat menyusu sebab susu ibu cepat dihadam bayi.

Saya pun tak berapa faham, tapi saya nak ucap terima kasih kat Mummy.

Sebab Mummy selalu bekalkan saya susu sebelum pergi kerja.

Sayang Mummy!! :)


Susu-susu ... he he he

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

halamak...susu pun nak masuk blog ek? glamer sungguh susu2 itu!!!! "tin" susu takmo tunjuk?? hahahahah!!

10:49 PM

 
Anonymous Anonymous said...

ha ha ha...!!!
saja nak kasi free promosi
"minumlah susu ibu -susu sejati yang istimewa"

11:00 PM

 
Anonymous Anonymous said...

nak promosi mcm mana?? bukan ada dijual di pasaran pong!!!!

8:08 PM

 
Anonymous Anonymous said...

ha ha ha promosi la tu..
menggalakan penggunaan susu ibu!!!! :)

10:38 PM

 
Anonymous Anonymous said...

tapi kalau ko tnaye hariz mmg dia sokong abih2 le promosi ko niiiiii!!! lagik best dia promosi minum fresh from the container!! hahaha..botol2 tak main la uncle!

12:49 AM

 
Anonymous Anonymous said...

alaaaaaaaa
mmg la promosi segar dari ladang lagi bagus..
tapi ini promosi utk ibu-ibu bekerja 8am - 5pm :)

9:56 AM

 
Blogger Unknown said...

Susu ibu mengandungi hampir 30 jenis karotenoid yang memainkan fungsi penting dalam sistem pertahanan badan bayi. Ia berfungsi sebagai agen antioksidan dan anti keradangan.

4:39 PM

 
Anonymous Anonymous said...

haa.itu dia satu lagi promosi percuma dari pak jiwa rasa.!!
syabas!! :)

4:23 PM

 
Anonymous Anonymous said...

susu ibu ni mmg tak bleh deny la bagusnya...aku breastfeed yg 2nd till 2 tahun..jarang demam..

5:36 PM

 
Anonymous Anonymous said...

iela,
tu sbb kau pun slim nyelim maintain...awet muda lagi!!

11:57 PM

 

Post a Comment

<< Home