“Dan ketahuilah bahawa harta benda kamu dan anak-anak kamu itu hanyalah menjadi ujian dan sesungguhnya di sisi Allah jualah pahala yang besar.” - Surah Al-Anfaal, ayat 28

Monday, July 10, 2006

Buai - membuai

"Kalau susah sangat nak tidur,beli je buaian", mak aku mengimbas cerita lama.

"Susah nak tidurkan nanti", mak terus bercakap.

Aku khayal tengok tv.

Setakat, Thaqif ok tanpa buaian. Jadi rasanya, tunggu lah dulu untuk buaian.

Buai-buai kat tangan sendiri pun ok gak. :)

Beli ni ok jugak kan?

2 Comments:

Anonymous mummyhariz said...

lamanye tak jenguk thaqif kat sini. takyah naik buai la thaqif..nanti dah besar skit, ajak daddy gi playground main swing. laaaagiiiiii BEST!

6:19 PM

 
Anonymous thaqif said...

mummyhariz pekabar?
thaqif memang tak nak naik buai.
bosan gak tapi ok lah, sebab mummy gendong2 sampai thaqif tertidur.
playground? macam best je bunyi!

10:53 PM

 

Post a Comment

<< Home