“Dan ketahuilah bahawa harta benda kamu dan anak-anak kamu itu hanyalah menjadi ujian dan sesungguhnya di sisi Allah jualah pahala yang besar.” - Surah Al-Anfaal, ayat 28

Wednesday, June 21, 2006

Hello Dunia!!!!





Hai semua....
Thaqif di sini.
Thaqif baru lepas mandi ni.
Tadi Mummy kasi susu gantung.
Ermm... segar betul pagi ni lepas dapat minum susu ibu.
Susu ibu ni bagus tau. (Untuk lebih lanjut sila layari http://www.susuibu.com)

Hari ni Thaqif tak nangis.
Kesian kat Mummy kena layan Thaqif.
Kasi can la kat Mummy. he he he

Okaylah.
Tiba-tiba rasa mengantuk la.
See you again! Bye..... ~~

9 Comments:

Blogger kuzer said...

comel nyer anak buah uncle...

11:52 PM

 
Anonymous thaqif said...

hi uncle kuzer...
uncle pon apa kurangnya!!! comel jugak

8:12 AM

 
Anonymous auntie jied said...

CAKK!! Comel nyer.. mcm auntie kecik2 dulu..hehe..

Bila la auntie dpt jumpa Thaqif ye.. Asyik x dan je..

12:57 PM

 
Anonymous thaqif said...

hi auntie Jied...

datang je la..tiap-tiap hari Thaqif ada kat rumah sementara tak pergi sekolah lagi tahun depan :)

3:27 PM

 
Blogger axymax said...

Cepatnye, Nak masuk sekolah dah ke?

5:16 PM

 
Anonymous thaqif said...

yelah uncle axymax,
thaqif masuk sekolah main2 dulu... :)

9:25 PM

 
Blogger sya said...

Halamak comelnya Thaqif, maafle auntie sya lambat masuk ke blog Thaqif ni, nasib baik ayah Thaqif bagi tau

3:20 PM

 
Blogger kuzer said...

uncle kuzer pon comel eks...hehe...tapi uncle kuzer dah tak chomel sangat....

3:43 PM

 
Anonymous thaqif said...

auntie sya,
thanks ya. :)

pakcik kuzer,
dah besar mmg lah kurang chomel.
tapi chomots hu hu hu :P

3:57 PM

 

Post a Comment

<< Home