“Dan ketahuilah bahawa harta benda kamu dan anak-anak kamu itu hanyalah menjadi ujian dan sesungguhnya di sisi Allah jualah pahala yang besar.” - Surah Al-Anfaal, ayat 28

Friday, December 08, 2006

Aku Teringin Belajar...

B E R E N A N G .............. !!

Objektif :

Sebagai salah satu aktiviti riadah dan secara tak langsung dapat mengempeskan perut, melebarkan bahu dan mencantikkan badan.


Persiapan :


i. google - dah ada
ii. tight - dah ada
iii. serkup kepala? (Swim Cap) - belum ada (budget < RM 50)- perlu ke?
iv. floating boat - perlu tak?
v. pelampung Thaqif - wajib beli.

Tempat dicadangkan :

i. Monterez Club - RM11/dewasa, RM8.80/kanak-kanak
ii. Matsushita Sports Complex -
iii. Pusat Akuatik, Shah Alam. -
Hari biasa - RM 2.00/dewasa, RM 1.50/kanak-kanak
Hari cuti - RM 2.50/dewasa, RM 2.00/kanak-kanak


Masa dicadangkan :

i. Sabtu - 5 - 6 petang
ii. Ahad - Sepanjang hari. he he he

Guru bertugas :

i. Zuha

Peserta :
i. Aku
ii. Thaqif

"Motivation is what gets you started, habit keeps you going"

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

jadik tak projek ko ni??? kitorg pun tingin sebenarnye, tp, erzam kata tunggu ada duit...heheh,kami takde cikgu zuha! kena gi kelas le gamaknye....

4:10 PM

 
Anonymous Anonymous said...

laa,aku salah taip! bukan mummmythaqif laaaaaaaaaaaaaa......

4:10 PM

 
Anonymous Anonymous said...

ha ha ha ha
mummyhariz, relax2...
projek belum progress lagi.
tunggu masa sikit, sbb lately wiken bz lak.

8:36 AM

 
Anonymous Anonymous said...

mmg bagus aktiviti ni..lama btul aku tak buat...ko takyah la bwk plampong..takat utk thaqif tu ok ler tapi kau kan dah ada plampong kat badan tuh...heheheheee...

5:56 PM

 
Anonymous Anonymous said...

iela,
ha ha ha pandai lah kata aku ada pelampong.
aku tetap maintain walaupun dah 80kg, boleh? ha haha

1:09 PM

 
Anonymous Anonymous said...

mak aiii cikmi...kau 80kg ker??aku rasa masa form 5 dulu berat kau kurang dari aku..aku budget ada la dlm 50kg ke kan..part mana yg maintain tu??part bulu mata ke??
takkan pinggang kot??hehehee..tak terbyg suhaimi yg aku kenali dulu se'comel'80kg...nak2 plak kalau kau pakai swimming tight..awww...tak relaaa uuu...

3:01 PM

 
Anonymous Anonymous said...

iela!!!
ha ha ha shhiiooooottt laa.
form 5 dulu mmg la aku ketot.

tapi 80kg aku mmg tak nampak gendut la. tak caya tanya Zuha.

10:47 PM

 
Anonymous Anonymous said...

yerla...apa2 la kan...
takkan zuha nak kata kau ada gendut..aku pon akan kata suami aku hemsem...tapi di mata aku sorang jer..hehehehe....
mcm mana aku nak percaya kau tak gendut sebab laki aku yg tough tu pun 65kg....cite sket mie??
p/s-masa skolah tu kau bukan ketot..kau kiut...tapi la ni dah tak kiut...dah 80kg mana boleh kata kiut..hahahaha!

4:17 PM

 

Post a Comment

<< Home