“Dan ketahuilah bahawa harta benda kamu dan anak-anak kamu itu hanyalah menjadi ujian dan sesungguhnya di sisi Allah jualah pahala yang besar.” - Surah Al-Anfaal, ayat 28

Thursday, December 07, 2006

I Have to write this...

It is 26 Nov 2006.

at 27 and you have 6 month old Thaqif.

Thank you for

... the pain

... the courage

... the smile

May Allah bless you forever and ever.

With loves from both of us,

Daddy n Thaqif

Mummy,

We love you. ~~





Picture from http://unsunghero.shutterchance.com/

6 Comments:

Anonymous iela said...

besar dah anak bujang yer...kuda2 dah kuat...gigi dah nak kuar... tunggu yer...ready2 la mr n mrs cikmi nak kejar satu umah...kena pagar tangga ataih bawah...mana2 alas meja tu tolong pendek2kan sebelom harta2 yg ada tak bertaburan....haha!
p/s-rumah mak aku ni time depa kecik2 mcm umah jepun...lapang je, skrang ni je bleh ler berdekorasi sket....

6:39 PM

 
Anonymous cikmie said...

iela!
thanks for the advice.
sekarang ni pon rasa mcam tak larat nak layan lompatan dia.
baru timbang doc, anak aku nampak je kecik tapi 7.5kg dah.
tapi elok gak kempis sikit perut gua. ha ha ha

p/s bila nak ajak pi rumah ko?

9:25 PM

 
Anonymous mummyhariz said...

happy belated bday utk mummythaqif! daddythaqif tak masakkan laksa johor ke? ;)

4:08 PM

 
Anonymous DaddyThaqif said...

Daddythaqif tak reti masak la...
Makan kat kedai je. :)

8:36 AM

 
Anonymous Anonymous said...

In it something is. Thanks for the help in this question how I can thank you?

11:22 AM

 
Anonymous Anonymous said...

[url=http://ebiteua.com/forum60-prostitutki-poltavy-i-oblasti.html]Prostitutki Poltava[/url]

9:13 AM

 

Post a Comment

<< Home